diumenge, 26 de febrer del 2012

¿Tot per la pasta? Volem l'auditoria!


El Grup Municipal del PSC a l'Ajuntament de Calafell és coneixedor de que, durant l’estiu passat, l’Ajuntament de Calafell va encarregar en una Junta de Govern Local la realització d’una auditoria interna de gestió a l’empresa EFIAL, SL. Considerem que l’empresa ha tingut temps suficient per a la realització de la mateixa i que, a més, s’ha reconegut en un ple que ja està acabada.

Com a Grup Municipal que forma part del Consistori, ens agradaria disposar d’una còpia de l’auditoria encarregada per l’Ajuntament. Estem en el nostre dret de disposar d’aquesta informació que és propietat de l’Ajuntament i del municipi.

Per tant, com a conseqüència de tot el què s’ha exposat,

SOL•LICITEM

Que es reparteixi una còpia de l’auditoria realitzada a tots els grups municipals, en la major brevetat possible, a la propera comissió de serveis econòmics.

Que s’informi als departaments oportuns sobre el resultat de l’auditoria, donant una còpia a cada grup municipal dels informes emesos pels tècnics de l’Ajuntament, en cas d'existir.

Que es facin públics els resultats de la mateixa.

3 comentaris:

  1. Eso, que muestren la auditoria y los costes de la misma, esa que encargaron para justificar su incapacidad de gobernar el município, alegando el supuesto despilfarro del anterior gobierno. Que expliquen su ceguera al tener que rectificar corriendo el prepuesto del ejercicio 2012 al aparecer 800 mil euros más de los que ellos contaban. Y de paso que cuenten también en que se gastaran los 300mil € adicionales que aportan a los ya 600mil destinados al Pla de Barris. "A VER"

    ResponElimina
  2. Pues tienes razón Perry, mucha prisa se han dado en hablar de los locales del puerto pero de la auditoria ni mu hasta la fecha... Y eso que siguen diciendo que las arcas estaban vacías, que si recortan en sanidad, en servicios, quitan la paga de inventivacion, horas extras de policía .. La forma de justificar estas acciones es presentando los números en la auditoria , pero bien escondida la tienen. Que raro no??

    Laura F

    ResponElimina
  3. Lo lógico y razonable es que cuando entra un nuevo gobierno a gestionar un ayuntamiento es hacer una auditoria, pero tan lógico como eso y obligación, es darlo a conocer y dar una copia a cada grupo municipal, como también colgar una copia en el tablón de anuncio del Ayuntamiento expuesta a la vista de los ciudadano que quieran echarle un vistazo.

    Sr. Alcalde ¿por qué no da a conocer la auditoria? ¿no será por que se le terminaría los argumentos de excusa a su inoperancia por encontrarse las arcas vacía del gobierno anterior?, pues como dice el párroco en los casamientos, si tiene algo que decir dígalo ahora y si no calle para siempre.

    ResponElimina