diumenge, 23 de juny del 2013

El mateix tracte per Segur!

Un altre tema que ha provocat la nostra reacció immediata ha estat la deixadesa en la construcció de l'Institut de Segur que té l'equip de govern de l'Ajuntament de Calafell (CiU-PP). Les falses promeses han provocat la indignació de la comunitat educativa del centre (pares, alumnes i professors). Les JSC s'han volgut sumar a aquesta reivindicació i recollir signatures per a demanar que l'Ajuntament de Calafell avanci els diners per a la construcció de l'Institut de Segur, tal i com va fer amb el de Calafell, en el seu moment. Els sis milions d'euros que han sobrat del 2012 poden ser ben gastats en aquesta obra que ja fa anys que es demana!

1 comentari:

  1. Ya no son tantas las ocasiones que el consistorio habla de la herencia recibida, como la cruz con la que deben cargar.
    Con el asunto comentado en la entrada, también podrían decirlo: "tenemos un proyecto hecho para construir un instituto, tenemos dinero para hacerlo, pero como es parte de la herencia recibida, no lo vamos a hacer".
    Que lo de hacer no es lo suyo y menos un proyecto de envergadura, lo facil es hacerse unas fotos maquillando lo que sea, sencillo y rápido, en plan chapuza casera. Venga, ésto ya está, mañana otra y a salir en la revistilla.
    Son unos fenómenos.

    Un cordial saludo.

    ResponElimina