dijous, 11 d’agost del 2011

Candidat al govern de Madrid?

Fins fa quatre dies, els calafellencs i les calafellenques vàrem poder veure com un cartell de CiU de les passades eleccions municipals encara hi era al seu fanal. Això, a més de contravenir l'ordre municipal de retirada de cartells, ens feia sospitar si Convergència no hauria triat al Sr. Olivella com a candidat a la Presidència del Govern espanyol el proper 20-N.



-----Mensaje original-----

De: Departament Secretaria [mailto:secretaria@calafell.org] Enviado el: viernes, 08 de julio de 2011 9:23

Para: ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Asunto: CARTELLS PROPAGANDA ELECTORAL

Bon dia,

S'ha observat que a data d'avui encara resten alguns cartells de propaganda electoral de les passades Eleccions Locals del 22 de maig de 2011 i és per això que us agrairia que féssiu les accions oportunes per tal que siguin retirats. Moltes gràcies.

Atentament,

Departament de Secretaria

Ajuntament de Calafell

Com veieu, el mateix alcalde no compleix els requeriments de la Secretaria municipal. Ara ja no hi és el cartell. Suposem que, llavors, el Sr. Olivella seguirà sent alcalde uns quants dies més.

12 comentaris:

  1. Segun dice en su facebook ,ha estado o mejor dicho todo su equipo esta muy ocupado .....que cara dura si no han hecho nada ,bueno si quitar cosas y hacer otras mal eso si tenemos una ruta de tapas......pero que mas? que me digan que han hecho ahhh si ahora pondran un radar (no para recaudar que los radares se ponen para disuadir )porque no cobraran no la multa? vamos que por lo que llevo viendo estamos en manos de como decian de un buen nen ....eso si lo comunica todo y se reune con sus acolitos o sea su claca que lo auparon a la poltrona despues hace lo que le viene en gana

    ResponElimina
  2. Anónimo, el equipo de gobierno está muy ocupado si, pero no trabajando, sino intentando no resquebrajarse, no fracturarse. Por lo que he oído tienen serios problemas entre las dos fuerzas políticas que gobiernan (CiU y PP) para ponerse de acuerdo...

    ¿Qué me toca a mi? ¿Qué te toca a ti? ¿Quién se ocupa de esto? ¿Quién de lo otro?... Esto lo quiero yo... Esto no es para ti... Veremos a ver cómo acaba.

    La iniciativa de la ruta de las tapas no es una idea del equipo de gobierno, que la Sra. Elvira no se ponga tantas medallas. Primero que los promotores han sido los propios comerciantes del municipio y, segundo, que se trata de una actividad que ya lleva tiempo haciéndose en otros municipios y ciudades (ej. Tarragona).
    Ni tan siquiera en el librito explicativo de la iniciativa se refleja la participación del ayuntamiento, no aparece ni el logo.

    Otra mala actuación es que han puesto a funcionar la zona azul de segur playa ya empezado el mes de agosto, cuando el verano es el mejor período del año para recaudar un dinerillo que nos iría muy bien para las arcas municipales de Calafell. ¿No estamos tan mal de ingresos? ¿Por qué no se han puesto las pilas antes? ¿Falta de acuerdo o falta de capacidad de ejecución?

    Respecto al tema de los carteles, en las calles de segur, donde yo vivo, queda más de un cartel. Carteles del PP, de SIC, de Ciutadans,...
    Sr. alcalde, pida a sus trabajadores de la brigada que se pongan las pilas y hagan un repaso a todo el municipio que el período electoral ya pasó.

    Da una imágen de dejadez y despreocupación ver carteles de candidatos colgados en pleno mes de agosto.

    ResponElimina
  3. Ui, aquest cartell fa més de 10 dies que no hi és. Cada matí quan vaig a caminar me'l mirava.
    No entenc tanta ràbia acumulada en aquests comentaris. Potser no és la visió que hauríem de donar els socialistes. NO espatllem aquesta eina que també ens desvirtua.

    ResponElimina
  4. Gracias por la aclaracion en lo referente a la ruta de las tapas,ya me extrañaba tanta inventiva y tambien gracias por la aclaracion de las digamos pequeñas diferencias en el reparto del pastel, te pediria que nos vayas informando del estado de nuestro ayuntamiento en cuanto a difetencias en las responsabilidades de cada uno ,pues somos muchos los que vaticinamos un corto idilio entre ellos

    ResponElimina
  5. La Señora elvira mucho no se lo que estará trabajando pero que la busquen desde el miercoles por la noche igual que al regidor de deportes. Que seguramente estarán muy cansados porque en comercio ahora hay ciertas cosas que no se pueden atender sin su firma como en deportes sin la del regidor. Hasta el martes no estarán disponibles.
    Y tienes razón Maria Cruz que la idea de las tapas la han hecho los comerciantes no el ayuntamiento.
    Vaya que no diga Olivella que están trabajando mucho cuando hay otras cosas que se callan.
    Lo que no se es si tienen muchos problemas con ¿me toca a mi o a ti? pero no veo esa otra forma de hacer politica por ninguna parte.

    ResponElimina
  6. Jordi, vivo cerca de ese cartel, y el jueves o el viernes pasado todavía estaba. No entiendo lo que dices de la rabia y todo eso, si hay algo que se nota es que la mayoría de comentarios del blog, por lo que puedo ver están hechos con respeto tanto por socialistas como por convergentes y de otras tendencias. Creo que si que ha servido para mejorar la imagen del PSC. Espero que esto siga así y a lo mejor volveré a votar socialista.

    ResponElimina
  7. En el carrer Monturiol encara hi són, no un sinó en tots els fanals, l'únic és que han estat reciclats i ara anuncien els bars i locals del carrer, almenys la deixadesa d'algun partit ha servit per a alguna cosa

    ResponElimina
  8. Sr. Jose Luis,tiene usted toda la razón. Tanto Olga Elvira(regidora de comerç) como Juanjo Iglesias(regidor de esports), parece ser que se han tomado unas vacaciones, dudo mucho que merecidas. Tomando tal vez, el ejemplo de su jefe El señor Rajoy, que mientras exige a Zapatero un pleno del congreso extraordinario por la crisis, sigue disfrutando de sus vacaciones. Así se augura que la regidora Olga Elvira no estará presente el próximo lunes 15 en el inicio de las fiestas del barri de Segur, donde reside. Como podeis ver se matan ha trabajar. Y con esto ponemos en evidencia la capacidad del señor Joan Olivella para dirigir su própio equipo de govierno. Claro que como aún no se ponen de acuerdo con lo que le toca a cada uno, nos vamos de vacaciones y a ver si para la vuelta lo tiene el Lechuga todo arreglado por que es el único de su partido que queda.

    ResponElimina
  9. Sense vulguer entrar en els temes personals de la senyora Elvira i el senyor Iglesias peró trobo molt malament que hagin desaparegut durant tants dies quan per un costat el senyor alcalde diu que tenen tanta feina que no tenen temps ni per fer un comentari al seu blog que ho fa un vailet amb cinc minuts i encara ho trobo pitjor perque aquest llarg cap de setmana es quan les activitats de turisme, de esports i de promocio mes turistes tenim per aprofitar'ho. El senyor Olivella potser nomes es referiria al seu grup de regidors que son els que surten a la seva fotografia, no vull polemitzar pero va criticar al senyor sanchez un dia que va haver de marxar d'una sesió plenaria i ara resulta que dos regidors seus sen van cuatra o cinc dies i aqui no passa res. ¿No es l'estiu la temporada de mes activitat i mes feina a Calafell? o potser es que ja no som una ciutat turistica.

    I de cartells deunido que encara queden molts per tot el poble alguns ja no tenen ni l'adesiu, que ha caigut nomes queda el cartró.

    ResponElimina
  10. la Regidora de Turismmo Sra Olga Elvira. creo que es poco de responsable, pues en plenas fiestas patrocinadas por su regiduria, coger vacaciones dice muy poco a su favor

    ResponElimina
  11. Que no tenen temps?, Que estan molt ocupats?.........quina barra!!!!

    Han tingut temps per desfer el que estava fet, per anar-se'n de vacances en plena temporada, per tenir Calafell més brut, per retirar el carril bici, per canviar els bancs de la plaça, per canviar el logotip municipal, per modificar el projecte del mercat municipal, per qüestionar les obres de Valldemar (no les volien fer), per suprimir el projecte dels contenidors soterrats de la Platja i Segur, per preparar el cami a noves contractacions de personal, etc, etc.

    Per tot això si que han tingut temps. I s'han dedicat a desfer i a aplicar el mes vulgar dels populísmes, tu demana que jo et donaré (axò sí, has de ser de la seva corda). <>

    A l'ajuntament hi ha 2 idilis, un polític (CiU-PP) i un altre que no es platónic, sino que es vox-populi.
    Esperem que no es desfacin, com tot el que fins ara hem vist en aquesta legislatura.

    ResponElimina
  12. Dons no han tingut temps que van molt atrafagats fent cosetes i amb el seu idili pero segur que per les sardinetes si que arriben que aqui es uan s'ha de sortir a la foto. I ja ho sabeu que aixo de sortir a la foto es una cosa que el actual regidor de esports li criticaba molt a l'anterior alcalde peró ara ell no us perdeuque no para de sortir en totes. Treballar aquets dies no ha treballat gaire pero ja vureu com per les sardinas si que venen. Espeo que el senyor Olivella sapiga agafar les riendes i posarlos a tots a puesto perque si posa en el seu facebook que estan molt liats i els del voxpopuli se li van de vacances 5 dies ja m'explicareu.

    ResponElimina