dissabte, 14 d’abril del 2012

Segur en colors!


Avui hem pogut veure les crítiques de l'actual equip de govern (CiU-PP) a l'anterior del PSC, observant un video en blanc i negre de les "operacions ruïnoses" que, suposadament, va fer l'anterior govern. Quan acabin els actes previstos per ensenyar-nos l'estat en què es troba l'Ajuntament de Calafell, econòmicament, farem un balanç de tot.

No hem estat informats de l'auditoria, ni ens l'han ensenyat. Estem convençuts que tenen molt que amagar, ja que no han trobat res de res. Cap gestió irregular, ni cap actuació que sigui il·legal. Vam fer una gestió impecable des del punt de vista econòmic. No escapem a la crítica que es pugui fer d'algunes actuacions més o menys encertades, com qualsevol govern. En tot cas, l'encert o el desencert és una valoració subjectiva de qui en fa el judici.

Com que hem sortit de l'acte molt decebuts per l'actitud de "mirar endavant" que ha manifestat l'equip de govern, criticant actuacions de l'anterior mandat, i estem tristos pel video que han posat en blanc i negre, volem posar una nota de color. Per això us ensenyem, avui, "Segur en colors". Estem convençuts que ho recordareu, doncs ja fa un any d'això. Aquí encara hi surt!

Per cert, pregunteu el què vulgueu!

3 comentaris:

  1. uy uy uy y el Pere y la Sonia tampoco han ido

    ¿que pasa que pasa?

    ResponElimina
  2. ¡Pues yo a Sonia sí la he visto!

    ResponElimina
  3. Caray, qué interesante es mi vida para algunos.

    Sònia sí estuvo, pero algunos necesitan gafotas de manolito.

    Bien, decir que prefiero Benidorm (o donde sea) que un pleno y que sólo he ido a 3 plenos

    1 - 2009, que me señalaron con el dedo y alguien dijo que estaba grabando. En la época del POUM.

    2 - 27.10.2011 porque venía de un juicio donde tuve que ir a responder por unas animaladas que publicó a Asahago pero la denuncia me cayó a mí (absuelto). El ni apareció por el juzgado de paz.

    3 - el tercero y último para reclamar por qué no me daban el consumo telefónico de los iluminados (que aún lo espero tras dos instancias) y a ver cuándo pensaban devolver a todos la pasta que se les prestó y que el Asapavos estafó a mi jefa quedándose con el dinero de un ordenador que vendí a una regidora a principios de 2011.

    Sònia sí que asiste a la mayoría. A mí me aburren soberanamente, me dan sueño. Por cierto, en uno de ellos, después de horas allí ví como el alcalde hacía callar a un ciudadano que llevaba 6 horas esperando para hablar.

    Y si teneis más cosas que preguntar que sean de tanto interés podeis hacerlo en la negra. CUando poneis algún comentario de los socialistas en la negra, directamente se os envía aquí.

    ResponElimina