diumenge, 13 de juliol de 2014

Primàries del PSC i del PSOE, a Calafell


José Antonio Pérez Tapias guanya les primàries del PSOE a l'agrupació de Calafell, on han votat 70 militants, una vintena d'ells d'altres agrupacions que s'han apropat a la nostra per a exercir el seu dret a vot.

La participació ha estat del 57%. En total han estat 33 vots per a Pérez Tapias, 19 per a Eduardo Madina, 17 per Pedro Sánchez i un vot en Blanc.

Per a escollir el Primer Secretari del PSC, a l'agrupació de Calafell han votat 64 persones, 20 d'elles d'altres agrupacions catalanes. El candidat Miquel Iceta ha aconseguit 32 vots i uns altres 32 han votat en blanc.

4 comentaris:

  1. es una pista de lo carcas que soys en Calafell...

    ResponSuprimeix
    Respostes
    1. ¿Carcas? Si resulta que el discurso más fresco y renovador lo hacía el candidato de mayor edad... yo diría que no nos hemos dejado engañar por una fachada de galán.

      Suprimeix
  2. Pues yo le voté porqué suponía un giro a la izquierda que, creo, era necesario para el PSOE. Respeto al ganador, pero creo que Tapias representaba el discurso más rejuvenecedor de los tres candidatos. No obstante, suerte a Pedro Sánchez. ¡Estamos todos contigo!

    ResponSuprimeix
  3. Debe ser por efecto del calor, pero al anónimo del 15, 21:11 se le ha chamuscado algo de cabeza y no es el cerebro que, a esas horas se había evaporado.
    Ponte sombrero y tal vez evites que sigan los estragos en la cabeza.
    Y si en otro momento quieres comentar algo, lo explicas, si puedes, no te quedes en las pistas.

    Un cordial saludo majo.

    ResponSuprimeix