A Segur, la Plaça Pau Casals està tancada i les obres aturades; l'aparcament de l'Hotel Segur sense poder aparcar-hi per les obres; el carrer Carme Desvalls aixecat per obres impedeix el pas dels vehicles cap al passeig marítim; a la platja, l'obra de la nova estació de bombeig té tallada l'avinguda Mossèn Jaume Soler... ja fa dos anys!; l'aparcament del Blanquet ha estat tancat tot el mes de juny i encara està a mitges; l'accés a la platja pel Passeig de la Unió, tallat per obres d'una rasa; al poble, el castell inaccessible, oferint una pèssima imatge del nostre patrimoni.
I tot això, no pot esperar al setembre? O no es podia haver iniciat abans?
Empiezo a creer que no es ninguna casualidad que, el repaso, arreglo y retoque de las calles se haga en estas fechas veraniegas. Esta es la conclusión, así parece que les faltan días para hacer cosas, Calafell treball tot l'any.
ResponEliminaLos vecinos residentes sabemos de la falacia, en cambio a los veraneantes quieren venderles la laboriosidad y la preocupación por tener un municipio limpio y cuidado.
Vamos que parece que todo el año esten ocupados y currando a tope.
Pero no cuela, trabajos mal planificados, fuera de tiempo y veremos como también se harán a medias o mal acabados.
Un saludo.
Anónimo, pues entonces tenemos a un alcalde más tonto de lo que pensaba. Si mira por los veraneantes y pasa olímpicamente de los que vivimos todo el año, recogerá lo que está sembrando y entonces seremos los vecinos los que pasaremos de él olímpicamente dentro de dos años. No se si ha tenido en cuenta que los que vivimos aquí somos los que votamos.
ResponElimina