Aquest 25 de març ens ha "acompanyat" el president del govern, Mariano Rajoy.
Feia moltes promeses...
El PSC de Calafell ha introduït la creació de riquesa i ocupació al municipi en el procés participatiu “Calafell 25x25”, que amb la intervenció de la ciutadania vol traçar un full de ruta a deu anys vista. La jornada de participació d’aquest mes de març ha estat molt centrada en la necessitat de reactivar l’economia local, revitalitzant els seus motors econòmics característics. I en particular, com pot Calafell actualitzar les seves propostes comercials i turístiques, millorar la promoció i crear els seus propis productes.
Els socialistes calafellencs han convocat una sessió de debat amb els comerciants, restauradors, hotelers, empresaris turístics i de l’oci nocturn, per tal de plantejar quin podria ser un nou model turístic i comercial per a Calafell. El portaveu del grup municipal del PSC, Ramon Ferré, ha indicat que “hem de potenciar el que ens caracteritza com a municipi i actualitzar les propostes. I l’experiència dels empresaris pot enriquir molt les propostes”.
Ferré afegeix que “crear riquesa i ocupació a través del comerç i el turisme ha de ser una de les prioritats màximes, junt amb les accions que ajudin a viure amb dignitat les persones més necessitades. Però les accions concretes i quantificades, així com la seva prioritat, sortiran del procés participatiu, no les diré jo”.
I també als ciutadans si la promoció turística és la necessària i adequada
El PSC considera vital, en aquest context, definir si la promoció turística que fa Calafell és la més idònia i quina podria ser, en el seu lloc, l’alternativa. “De fet, l’enquesta que passem als ciutadans té com a primera pregunta concreta si pensen que Calafell es promociona bé. I tot seguit, quines noves activitats li calen al municipi i què farien per crear llocs de treballs. La qüestió és així d’important”, diu la primera secretària del partit, Yolanda Almagro.
I una derivada important a Calafell és com es programen les activitats més pensades per als turistes i les activitats culturals, esportives i festives, i totes aquelles que estan a mig camí de totes dues. El regidor del PSC Toni Duart apunta que “si volem un Calafell tot l’any hem de tenir una oferta cultural i turística variada, repartida per nuclis del municipi, durant tots els mesos de l’any. I sobretot veure quina és la seva repercussió real”. Per això, dins del “Calafell 25x25” es demana els ciutadans que valorin l’oferta actual d’activitats i en proposin de noves que s’hi puguin afegir, substituint o eliminant alguna de les existents, si cal.
És més, segons ha dit Duart davant dels empresaris i comerciants locals, “Calafell ha de crear el seu propi producte per saber vendre’l fora. I oferir una marca diferent a la de la Costa Daurada, més identificada amb altres destinacions”.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada